Broker napisał na stronie internetowej, że oferuje pomoc w uzyskaniu dostępu do rynków całego świata przez inwestorów. Dalszymi jego zaletami są podleganie regulacjom w dwóch jurysdykcjach, transparentność cenowa oraz korzystne spready. Aby dopasować się do wysokich wymagań stawianych przez inwestorów, biuro obsługi klienta świadczy pomoc w różnych językach, dostarczając wyczerpujące wiadomości na różne pytania klientów.

Posiadane licencje i certyfikaty
Na stronie internetowej brokera można się dowiedzieć o posiadanej przez niego licencji. Jest to CySEC. Zapewnia ona o regulacjach nałożonych przez cypryjski organ finansowy.
Degiro – opłaty i prowizje
Broker informuje, że pobiera różne opłaty, potrzebne do realizacji jego usług. Po szczegóły odsyłamy na stronę brokera. Można też skontaktować się z brokerem poprzez biuro obsługi klienta.
Minimalny depozyt
Kwota minimalnego depozytu jest zależna od używanego planu. Dla przykładu podajemy kwotę konta brązowego – $2000. Należy mieć na uwadze, że kolejne konta wymagają wyższych depozytów, zaś po szczegóły odsyłamy na stronę brokera.
Degiro – konto demo
Broker zamieścił informację o koncie demo. Istnieje możliwość jego otwarcia, aby móc sprawdzić możliwości udostępniane przez brokera. Konto demonstracyjne jest w pełni darmowe.
Opinie o Degiro na forach i blogach internetowych
W poszukiwaniu opinii o brokerze sprawdziliśmy różne zasoby internetowe. Stwierdzamy, że opinie są bardzo zróżnicowane. Wiele z nich jest pozytywnych, inne zaś są pisane przez mniej zadowolone osoby. Prawdopodobnie są to ci, którym nie powiodły się inwestycje. Ponieważ nie byliśmy w stanie zweryfikować większości opinii, obawialiśmy się, że wiele z nich mogłoby być nieprawdziwe. Stąd też nie wydajemy ostatecznej oceny i jej wystawienie pozostawiamy czytelnikom.
Siedziba brokera
FAQ
Z jakich platform można korzystać inwestując z brokerem?
Na stronie brokera można odnaleźć informację o 4 platformach: Colmex Pro 2.0, Meta Trader 4, MultiTrader i WebTrader 2.0.
W kiedy i jakich godzinach broker udziela wsparcia?
Broker podaje, że świadczy wsparcie od poniedziałku (07:00) do piątku (20:00 GMT).
Jak dużo instrumentów finansowych znajduje się w ofercie brokera?
Według brokera jest ich ponad 11 tys.