czwartek, 29 lipca
Shadow

Forum IronFX opinie o brokerze

Jak podaje broker, jest on wielokrotnie nagradzanym, globalnym liderem handlu online. Posiada 10 platform transakcyjnych i ponad 300 zbywalnych instrumentów na rynku Forex z metalami, futures, akcjami, indeksami i towarami. Broker dąży do zapewnienia wyjątkowej obsługi dla wszystkich klientów tak detalicznych, jak i instytucjonalnych. Oferuje im szeroką gamę produktów, najlepsze spready na rynku i niezrównane warunki handlowe. Aby sprostać potrzebom klientów, inwestuje w innowacje produktowe i personel firmy, by móc im dostarczać wysoką jakość usług.

Posiadane licencje i certyfikaty

Broker podał listę certyfikatów, jakim podlega. Jest to między innymi MiFID, ale także AFM, AMF, CNMV, CNBm CMVM, FI, KNF, CONSOB, HFSA i BaFin.

IronFX – opłaty i prowizje

Niestety, nasza redakcja nie odnalazła informacji o wymaganych przez brokera opłatach i prowizjach. Dlatego zachęcamy, aby samodzielnie poszukać tych informacji w Internecie. Można też skontaktować się w tej sprawie z brokerem.

Minimalny depozyt

Nie potrafimy odpowiedzieć na pytanie o minimalny depozyt brokera. W gąszczu informacji na stronie internetowej nie byliśmy w stanie go odnaleźć. Naszym czytelnikom zalecamy kontakt z biurem obsługi klienta.

IronFX – konto demo

Broker informuje na stronie internetowej o możliwości otwarcia konta demonstracyjnego. Otwarcie konta demo jest pełni darmowe. Tworząc konto, można wybrać ilość wirtualnej waluty na koncie.

Opinie o IronFX na forach i blogach internetowych

Broker posiada mnóstwo pozytywnych komentarzy na swój temat. Przeglądając blogi i fora można dojść do wniosku, że wniósł wiele wysiłku w swój rozwój. Niektóre z opinii można określić jako negatywne, gdyż opisują one w złym świetle stronę internetową brokera, jako zbyt skomplikowaną. Nie mogą dość do jednomyślnej opinii, nasza redakcja nie wydaje komentarza.

Siedziba brokera

FAQ

W jakich godzinach można prowadzić handel?

Broker informuje, że handlować można przez 24 godziny, od 00:00 w poniedziałek do 24:00 w piątek.

Czy mogę zmienić dźwignię na moim koncie?

Według brokera, tak, można to zrobić w ustawieniach panelu klienta.

Czy mogę otworzyć dodatkowe konto?

Na stronie Internetowej jest napisane, że tak. W panelu klienta można dodać kolejne konto.

Users Rating (5)

  • overall
    3.5
  • jakość usług
    3.4
  • bonusy za handel
    3.6
  • opłaty i prowizje
    3.6
  • obsługa klienta
    3.2
Enrst
  • overall
    4
  • jakość usług
    4
  • bonusy za handel
    4
  • opłaty i prowizje
    4
  • obsługa klienta
    4

Typowy broker, według mnie raczej nie wyróznia się niczym szczególnym. Myślałem, że będzie lepiej, chociaż... wcale nie jest tak źle.

Girigio
  • overall
    3.3
  • jakość usług
    2
  • bonusy za handel
    4
  • opłaty i prowizje
    4
  • obsługa klienta
    3

Też dziwne błędy, o co tu chodzi? Reszta jest ok, myślałem że będzie gorzej.

Pros & Cons
  • Oferta
  • Błędy
EloAlex
  • overall
    3.3
  • jakość usług
    4
  • bonusy za handel
    3
  • opłaty i prowizje
    3
  • obsługa klienta
    3

Moim zdaniem oferta brokerska jest zbyt mała, na dodatek trafiłem na jakieś dziwne błędy. Nawet nie wiem jak je nazwać, żeby opisać je wsparciu klienta. Może sami sprawdzcie u siebie tego brokera i dajcie znać czy macie podobnie.

Bobb
  • overall
    3.5
  • jakość usług
    4
  • bonusy za handel
    3
  • opłaty i prowizje
    3
  • obsługa klienta
    4

Platforma wydaje się być prosta w obsłudze, zaś support odpisuje na pytania w rozsądnym czasie. Miałem kilka razy problem z handlem, na szczeście broker nie pozostawił mnie samego. Minusem jest fakt, że niekiedy na rozwiązanie czekałem dłużej, niż zakładałem. Ogólnie jest OK, choć mogłoby być lepiej.

Pros & Cons
  • Dobre podejście do klienta
  • Ciężko wyróżnić jakiś jeden konkretny minus
GenerałB
  • overall
    3.3
  • jakość usług
    3
  • bonusy za handel
    4
  • opłaty i prowizje
    4
  • obsługa klienta
    2

Minęły juz dwa tygodnie, a mój problem wciąż pozostaje nierozwiązany. Czytałem na forum, że mogą być pewne opóźnienia w działaniu supportu, ale nie wiedziałem, że aż takie. Jeśli dalej nic nie ruszy w temacie, to szukam innego brokera.

Pros & Cons
  • Są fajne premie
  • Support się ociąga
REPLY
Cancel

5 Comments

Dodaj komentarz