czwartek, 15 kwietnia
Shadow

Forum Oanda opinie o brokerze

Na stronie brokera można odnaleźć informację, że działa od 2001 roku dostarczając dostęp online do rynków finansowych. Szeroki zakres instrumentów pozwolił mu sprostać wymaganiom najbardziej zaawansowanych traderów. Tysiące światowych firm obdarzyło go zaufaniem, przez co w oczach wielu instytucji stał się solidną i zaufaną marką.

Posiadane licencje i certyfikaty

Broker zapewnia, że jest w pełni regulowaną instytucją. Regulują go światowe autorytety finansowe. Są to FCA i ASIC.

Oanda – opłaty i prowizje

Według brokera pobiera on stosowne opłaty, by móc zapewnić sobie funkcjonowanie. Są to m.in. opłata za nieaktywność brokera trwającą ponad 12 miesięcy. W celu poznania innych opłat najlepiej zapytać brokera.

Minimalny depozyt

Informacja na stronie brokera mówi, że nie jest wymagana kwota minimalnego depozytu. Jest to spore ułatwienie dla osób początkujących. Brak minimalnego depozytu sprawia, że można zaplanować budżet stosownie do posiadanych możliwości.

Oanda – konto demo

Broker zapewnia , że umożliwia otwarcie konta demo. Dzięki temu osoby początkujące mogą zapoznać się z platformą. Mogą również zacząć ćwiczyć z jego pomocą strategie inwestycyjne.

Opinie o Oanda na forach i blogach internetowych

Fora i blogi internetowe są pełne pozytywnych opinii o brokerze. Według nich broker zasługuje na zaufanie i powierzenie mu swoich pieniędzy. Są jednak i takie, które uważają, że handel wiąże się wysokim ryzykiem strat. Nie mogąc pogodzić ze sobą różnych stanowisk, nie wydajemy ostatecznej opinii o brokerze.

Siedziba brokera

FAQ

W jakich godzinach jest możliwy handel z brokerem na rynkach europejskich?

Broker informuje, że jest to możliwe od 23:00 w niedzielę do 23:00 w piątek (CET).

Jakie rodzaje kont udostępnia broker na rynkach europejskich?

Według brokera są to konta: Personal, Professional, Joint Account i Corporate Entity.

Jak mogę zmienić zarejestrowany adres e-mail lub numer telefonu?

Według strony brokera można je zmienić po uprzednim skontaktowaniu się z obsługą klienta.

Dodaj komentarz